Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Θυμόμαστε!

To video το είδα , εδώ
Θα μπορούσε κάποιος να ξεκινήσει το παραμύθι έτσι....
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα ΠΑΣΟΚ.... 
Και να το τελειώσει έτσι....
..και  η καλή νεράιδα κούνησε το μαγικό ραβδάκι της και λύθηκαν τα μάγια. Το κακό ΠΑΣΟΚ χάθηκε και στη θέση του υψώθηκε ο καλός ΣΥΡΙΖΑ... και ζήσαμε εμείς καλά (παραμύθι είναι ότι θέλουμε λέμε) και αυτοί καλύτερα.
Πέρα από αυτά που λέει η Αλέκα ( πείσμα και αυτοί οι ΚΚΕδες να μην αλλάζουν θέση). Ακούστε και δείτε τον Γ.Α.Π.  Τι διαφορετικό λέει ο Αλέξης σήμερα; ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Ολόιδια η φρασεολογία, ολόιδιο και το κοροϊδιλίκι του λαού.

Γιώργος Παπανδρέου, 4.2.2007 ή Αλέξης Τσίπρας 30.11.2012
"Μια φράση κα Πρόεδρε. Να ξέρει η κα Παπαρήγα ότι τις θέσεις τις οποίες εκφράζω, τις εκφράζω με συνέπεια είτε είμαι εντός της Ελλάδας, είτε είμαι εκτός της Ελλάδας. Είτε είμαι εδώ, στο Ελληνικό Κοινοβούλιο είτε είμαι στο Ευρωκοινοβούλιο, είτε είμαι στην Ινδία, είτε είμαι στην Αμερική, είτε είμαι στη Λατινική Αμερική ως Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς.

Και καταγγέλλω πολλές φορές και παντού τον άγριο, σκληρό καπιταλισμό που υπάρχει σε παγκόσμιο επίπεδο, για μια δίκαιη κοινωνία για τον κόσμο.

Κυρία Παπαρήγα, τιμούμε τους αγώνες σας αλλά μην κάνετε τον αριστερό ψάλτη της Δεξιάς."


Γιώργος Παπανδρέου, 4.2.2007

Δεν υπάρχουν σχόλια: